Film korporacyjny – Jakie są kluczowe zalety filmów korporacyjnych dla biznesu?
Rozwijanie własnego biznesu nie zawsze jest prostym zadaniem. Wiele firm publikuje różnego rodzaju treści wideo, aby osiągnąć długoterminowe cele. W epoce powszechnej cyfryzacji, filmy korporacyjne okazały się bardzo skutecznym środkiem przekazu do promowania swojej działalności poprzez media społecznościowe i rozmaite portale internetowe.
Filmy korporacyjne nagrywa każdy – od mody i stylu życia, po edukację, finanse i bankowość, od technologii i produkcji, po handel detaliczny. Nowy wymiar treści wideo i nieszablonowe myślenie podczas realizacji nagrań – procentują zwiększonym zainteresowaniem potencjalnych klientów. Zastanówmy się zatem, z jakich powodów filmy (zwłaszcza filmy korporacyjne) są skuteczniejsze w porównaniu z innymi publikacjami? Jakie korzyści otrzymamy po stworzeniu filmu korporacyjnego?
- Nagrania filmowe dla firmy
- Studio produkcji filmowej
- Film korporacyjny – korzyści
- Podsumowanie
Nagrania filmowe dla firmy
Powszechnie wiadomo, że ludzki umysł najskuteczniej przyswaja informacje za pomocą obrazów. Filmy są więc naturalnie wybraną metodą komunikacji z klientami, w którą wszystkie firmy powinny inwestować, aby osiągnąć zamierzony sukces. Oczywiście, film korporacyjny to pojęcie dość ogólne, które odnosi się do wszelkiego rodzaju materiałów wideo, które mogą być wykorzystywane w firmie do komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej, z klientami.
Jakie cele można osiągnąć za pomocą filmów korporacyjnych? Od angażowania odbiorców, po szerzenie świadomości na temat przesłania firmy, od promowania nowej oferty promocyjnej, po przedstawianie osiągnięć biznesowych na konferencjach i targach – aktualnie, firmy nieustannie eksperymentują z tworzeniem filmów i marketingiem video. Nie podlega dyskusji fakt, że nowatorski film korporacyjny buduje zaufanie odbiorców, wzmacnia markę firmy oraz może stać się głównym narzędziem komunikacji z klientami.
Studio produkcji filmowej
Pomimo że, kręcenie filmów reklamowych i produkcja filmów korporacyjnych to świetny sposób na wywołanie kreatywnego myślenia w pracownikach, to nie każda firma dysponuje odpowiednim, specjalistycznym sprzętem i doświadczeniem filmowym. Z tego właśnie powodu, jeśli przedsiębiorca rozważa inwestycje w filmy korporacyjne, warto skorzystać z usług studia produkcji filmowej. Wypada zauważyć fakt, że niejednokrotnie, nowe firmy, które zleciły stworzenie profesjonalnych treści wideo w celu zaprezentowania się na rynku – odnotowują duży sukces.
Warto pamiętać, że nowoczesne agencje produkcji filmowych oferują wysokiej jakości usługi w zakresie tworzenia przeróżnych treści wideo i fotografii biznesowej. Studio produkcji filmowej daje przedsiębiorcom niesamowite możliwości, z których warto skorzystać podczas tworzenia materiałów marketingowych. Jak znaleźć studio filmowe? Jeśli przedsiębiorca, który dla przykładu na swoją firmę w województwie małopolskim, chce czerpać korzyści z takich fachowych rozwiązań filmowych – wystarczy wpisać w Google np. “nagrania filmowe Kraków” lub “filmy korporacyjne Kraków”. Na polskim rynku jest wiele cenionych, lokalnych firm z tej branży. Produkcja filmowa to nie tylko Warszawa!
Film korporacyjny – korzyści
Sukces firmy we współczesnym świecie biznesu zależy przede wszystkim od obecność w sieci, a filmy korporacyjne mogą naprawdę zwiększyć „widoczność” online. Co więcej, aktualnie – udostępnianie filmów jest łatwiejsze i popularniejsze niż udostępnianie dokumentów tekstowych.
Statystyki pokazują, że treści wideo mają ponad 7 razy większą szansę na udostępnienia w Internecie i mowa tu jedynie o takich portalach jak: Facebook i Instagram. Tak więc niesztampowy pomysł na film korporacyjny może zapewnić niezwykle skuteczną reklamę dla biznesu.
Kolejne korzyści jakie otrzymamy po stworzeniu i publikacji filmu korporacyjnego dla własnego biznesu to m.in.:
- tworzenie wizerunku publicznego,
- identyfikacja firmy i wyróżnienie jej na rynku,
- lepsza komunikacja przekazu informacji,
- zwiększony ruch na stronie www,
- większy zasięg w Internecie z lepszymi wynikami SEO (pozycja strony w wynikach wyszukiwania),
- tworzenie bardziej efektywnych CTA (wezwanie do działania),
- wzrost liczby leadów sprzedażowych (potencjalnie zainteresowanych klientów),
- eskalacja konwersji w Internecie (oczekiwane działanie użytkownika na stronie),
- najlepsze wartości ROI (zwrot z inwestycji) dla wszystkich rodzajów materiałów marketingowych w mediach.
Podsumowanie:
W temacie – korzyści z filmu korporacyjnego, na zakończenie wypada dodać, że odkąd Google przejęło YouTube, wyszukiwarka ta używa algorytmów, które znajdują odpowiednie filmy dla dowolnego zapytania i co ważniejsze, daje im wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, jeśli są często oglądane i udostępniane.
Przy tak wielu potencjalnych korzyściach, nie ma powodu, dla którego jakakolwiek firma miałaby unikać tworzenia filmów korporacyjnych w celu zwiększenia swoich zasięgów i oczywiście – sukcesów i zysków.